umutlu1mom Bu ilacı daha önce kullanan var mı acaba? İşe yaradı mı sizde? Kullananlar yardımcı olur musunuz? Eczaneden daha almadım.
Deletedmom_110 umutlu1mom kardeşim kullandı ise yaradı memnun kaldı ama doktor tavsiyesi ile kullandı tahliller testler yapıldı ondan sonra
dilekkrhn umutlu1mom doğum kontrol hapı istedim doktor onu yazdı ama dediğiniz gibi üzerinde adet düzenleyici yazıyor
umutlu1mom Deletedmom_110 daha önce duymadım da bu ilacı sormak istedim. Doktor kontrolünde başlıyorum zaten. Kardeşiniz reglin kaçıncı günü başladı?
umutlu1mom Hnd3535 evet kırmızıya geldin mi regl olunuyormuş. İnternette araştırdım biraz kaldırıldı falan gibi şeyler okudum. Yan etkilerine baktım çok ağır.
Birbahargunu Ben histereskobi işlemi sonrası kullanmıştım adet için değil ama piyasadan kalkmış bir ilaç depolardan kalani bulmuştuk aslında başka adet duzenliyiciler de olabilir bu ağırdı bence zaten çok kullanilmasi tavsiye edilmiyormuş
umutlu1mom Birbahargunu bende internette öyle okudum, birde yan etkilerine baktım çok ağır bir ilaç belki kullanan vardır diye post açtım. Biri yorumda kardeşim memnundu demiş kullanan olmuş iyi madem alayım dedim. Kafam karıştı ya aldım az önce içtim bir tane olmadı içmiyim 😬
Hnd3535 umutlu1mom özür dilerm evet kırmızılara 😀 ben çok yan etki görmedim açıkçası sizde de olmaz umarım. Ama doktorunuz vermiş kullanın bence
umutlu1mom Hnd3535 biri yere düştü 2 tanesi yarıda kırıldı, onları atmadım bittiği zaman onları da öyle içecem bir sorun olmaz değil mi?