Ablalarım 15+6 dayım saçımı boyamak istiyorum boyayamaz mıyım 🥹
Ceren-dilamert ilk 3 ay yasak var, sonrasında sıkıntı yok diye biliyorum
Ceren-dilamert ben çekim yapacağım için 32. Haftada boyamıştım hemen 20 dk tuttum yıkadım
gizcansen ama yine de doğal bir boya bulmaya çalışın, kimyasal almasın bebiş