Linaa90 Sabah şeker yüklemesi için gittim glikozy içtikten 15-20 dakika sonra tansiyon 6-4 oldu kızlar bulantı oldu yarıda bıraktım tamamlayamadım sizde öyle oldu mu ?
Mrsfly Linaa90 yok canım bana bişi olmamıştı sadece içtikten sonra midem biraz yandı çünkü aç karnına asitli içmek bana ii gelmez. Geçmiş olsun