Arkadaşlarlar şimdi kontrolden geldim. 5 hafta 1 günlük hamileyim ama kesenin içi boş. Doktor haftaya tekrar bakalım,yine boşsa o zaman konuşuruz gibi şeyler dedi. Bir önceki gebeligim 4 haftalıkken gözükmüştü embriyo. Malesef düşükle sonuçlanmıştı. Şimdi de boş gebelik mi ? Çok üzülüyorum artık dayanamıyorum..