Sevdeeee https://www.hizliresim.com/kteklqw toklk şekerim ve kolestrolüme bakarmısınız veya hepsine 😅
tlhmrv Sevdeeee canım kareciger emzimlerin vitaminlerin vs güzel . Şeker ve kolestrol biraz yüksek ama öyle çok değil biraz dikkat edersen toparlar bnce .
tlhmrv Sevdeeee yaptır canım riskin var yüksek çıkmış çünkü emin olurlar ona göre diyet vs verir doktor. Bnde ilk gebeligimde vardı şeker . Şimdi dün yaptırdım yükleme yine yüksek çıktı
Uras28anneai Sevdeeee valla 121 2 saate bile yüksek değil kaldiki 1. Saate sinir 140 doktiruna sor bence benim 2.satte 126 çıktı şeker var galiba dedim doktor şekerin yok dedi insülin direncin zayiflamia dedi
tlhmrv Elifdddd canım listenin en altına bak orda tokluk glikoz yazan .. açlığı iyi tokluğu yüksek oda sınırın biraz üstü
tlhmrv Uras28anneai her hastanenin referans değeri farklı ya canım onun gittiği hastanenin referansınin üzeri
Sevdeeee Uras28anneai doktora attım normal dedi ama dedim acaba referans değerini farketmeyip mi normal dedi o yüzden braya yazdım