Selam hanımlar.. 6 haftalık hamileyim 6gündür ağır grip geçiriyorum başımı yastıktan kaldıramıyorum..Tavuk çorbası limon ıhlamur vs ne yaptıysam işe yaramıyor :( parol içiyorum günde 2 tane falan banamısın demiyor..klima çarptı sanırım.. başka tavsiyesi olan var mı? Burnum da tıkalı 😓😢🤧