Selam hanımlar. Doğuma yakın nasıl belirtileriniz oldu? Su, nişan gelmesi ve düzenli sancılar hariç. İlk bebeğimde benim direk suyum gelmişti, sezaryen oldum ama. Şimdi bir an önce kucağıma almak istiyorum sağlıkla inşallah. 36+4 haftalık hamileyim, gün verilmedi daha devlet hastanesinden. Birde Kanuni Sultan Süleyman devlet hastanesine gidiyorum, oradan memnun olan olmayan var mı? Belki çam ve sakuraya geçerim