miray_aden Kizlar karnimin sag tarafinda kramp gibi bi agri var sabahtan beri hastaneye gitmem gerekir mi onemli bisey olabilir mi? 25 haftalik gebeyim
Husa miray_aden canım bekimde olmuştu sağ tarafta telefonla aramıştım doktoru kanama ya da sıvı bişey gelmiyorsa önemli değil demişti gitmedim bir iki saat sonra geçmişti inşallah seninki de öyledir. Ama için rahat etmiyorsa yine de bir ara istersen doktorunu
2oglusssannesii miray_aden uzan dinlen canm geçer bnce eğer dinlenince gecmiosa beklmeden git mutlaka
miray_aden Husa Kanamam biseyim yok ama rahatsiz edici derecede agriyo. 1 2 saat oldu baslayali. Bebekte cok haraketli ne yapim sasirdim hic bi pozisyonda rahat edemedim