Emelinda benim arkadasım orada Doğum yaptı,kontrollere oraya gitmiyordu,doktoru dışarıdan geldi. Çok memnun kaldı,sezaryen oldu,2 gün kaldı. Özel sigortanız Memorial karşılıyorsa,orayı tavsiye ederim. Ben orada takipliyim,daha önce başka bir ameliyat olduğum için biliyorum,hemşireler çalışanlar çok ilgililerdi.özel Sigortam olmamasına rağmen şartları zorlayıp Memorial de Doğum yapıcam kısmetse.