Ummudogan bende 3lü burma var. Gr mı yüksek biraz. Alırken bir tık daha pahalı oluyor ama fiyatını sorduğumda (satarsam diye falan arada sorarım değerini) fark olmuyor hep yükseliyor 😂😂 hiç işçilik falan hesaplaması olmadı. Hatta baya kar yaptım bileziğimden. Aldıktan 1 hafta sonra sormuştum sadece 1 haftada 5 binden fazla kar yapmıştım ☺️ şuan kat kat daha fazla tabiki ☺️ ama işçilik li takı istiyorsan kuyumcum işçilik olan takıların çoğunda aldıktan çok kısa süre sonra bozarsan %30 zarar olduğunu ama min 1 sene sonra bozarsan kat kat kar ettiğini demişti.