Arkadaşlar 33+4 te doktora gittim karin cevresi iki hafta geride kalmis doktor sıkı takip edecez haftaya gel dedi tahlil yapcakmiş,cok korkuyorum başina gelip saglikli dogum yapan varsa yada bilgisi olan yardimcj olabilirmi kilosuda 2 kilo dedi boyu normalmiş haftasyla