Tugba41 Bu ayda ben şüpheliydim çünkü şüpheli ilişki oldu, eşim yarısı gitmiş olabilir dedi sonra da yok gitmemiş dedi Allah’tan regl oldum 😂 güvenmemek lazım zaten güvenmiyorum da ama biz olursa olur olmazsa olmaz diyoruz zaten kızım neredeyse 2 yaşında.