Aslan10 Fatma1803 benimde var ama bu kadar değil dinlenince geçiyor tansiyon falan var mı biraz takip edin isterseniz doktorunuza dışın kendinizi ve yavrunuzu rikse atmayın
guzelanne01_ Fatma1803 canım normal değil aslında Ama bazen bu şişlikler normalde olabiliyor Ben son haftamda şiştim yüzüm özellikle doktorum korktu hatta hemen test istedi gebelik zehirlenmesi olabiliyormuş şükür temiz çıktı sende doktoruna danış Allahın izniyle inşaşşah bişey yoktur normaldir ama tedbirini al sen
Asyaaammmm Tuzdan uzak durun ayaklarınızı kalp hizanıza yükseltin uzanın ve mutlaka tansiyonunuza ve idrarda protein kaçağına baktırın derim
Fatma1803 Hastaneye gitmek korkutuyo beni sıcakta çalışıyorum onunla kaynaklıdır diye düşündüp hep ayaktada değilim tuz tüketmeyi bıraktım çok kusuyorum diye krakerkle besleniyodum dün detaylı ultrason için kontrole gitim bebişim uyuyodu hareket etmedi oda korkutu beni
Nrmrv Fatma1803 kalp atışını duyduysan korkacak bişey yok genel de uyuyorlar ben de gittiğim de hep uyuyor oluyor .
Gmz5560 Fatma1803 erken başlamış gibi tuz hamur işi bırakın benim 38.haftada doğumda oldu sadece bu şekilde onun haricinde hiç şişlik ödem yaşamadım bol bol su için salatalık yiyin.
Fatma1803 Çok teşekür ederim gidicem içim rahatlasın en azından tavsiyelerinizide elinden geldiğince yapıcam🙏🏻🙏🏻
Fatma1803 Gitim idrar verdim tansiyon ölçüldü normal çıktı idrarımda yine kum çıktı bişey yapmadılar ekmeği tuzu kes dinlen dinlen dediler
mho0910 Fatma1803 16+5 teyim bende ama nerdeyse hiç ödem yok bol su için ve mutlaka bi doktor muayene etsin Allah korusun benim ilk doğumda bundan daha fazla şişti gebelik zehirlenmesi yaşamıştım