Merhaba ben Gamze 23 yaşındayım ve 2. Gebeliğim olacak Allah izin verirse. Adetim 3 gün gecikti 4. Gün leke geldi ama adet görmedim normal adet kanaması değil. Yerleşme kanaması diyorlar. 5. Gün mü 6. Gün mü ne test yaptım pozitif çıktı. Ama arada kan geliyor ama yoğun değil peçete yede kahverengi leke geliyor yaşayan varsa tartışabilirmiyiz bu konuyu ?