Ben 12 haftadan itibaren Esenler kadın doğumda Murat Tandoğan hocaya gidiyorum İlk zamanlar çok iyiydi ultrason fotoğrafı veriyordu bebeği de gösteriyordu ama son zamanlarda hem bebeği de göstermedi hem de ultrason fotoğrafı da vermedi doğumu da zaten özelde düşünüyorum ama Murat hoca en azından diğerlerine göre birazcık daha iyi.
Sevmediğim yanlarından bir tanesi de kontrol yaptıktan sonra kendisi içeriye doğru giderken bilgileri veriyor ve sen içeride üstünü giyinme durumunda oluyorsun hocayı da tam anlamıyorsun o an üstünde giyme telaşında olduğun için bir an önce kendin de temizleyemiyorsun peçete de falan da vermiyorlar gibi