Ben Keşan özelde Zuhal hanıma gidiyordum çok iyi bir kadın güler yüzlü ama çok ilgili değil o yüzden değiştirdim muayane etmesi 5 dk sürmüyordu renkli görüntü hiç vermemişti mesela yine de tavsiye ederim enfeksiyonum için ilaç vermişti kullanır kullanmaz hamile kalmıştım