mavilikler7 Mtubaaa merhaba, doktor kontrolüne gittiğiniz de idrara sıkışık gidin. Yani tuvaletiniz varken girin doktorun yanına karından keseyi görecektirsiniz. 🤗
Mtubaaa mavilikler7 bilmiyordum teşekkür ederimidrarimi yapar öyle giderim hastaneye normalde bu sefer böyle yapacam inşallah görürüm 🥰
Rwerdst Mtubaaa alttan gözükürdü canım o değerle. Hiç bir şey olmuyor alttan bakınca. İnşallah şu toplumumuzdaki alttan bakma konusuna önyargı geçip gitse 😂 sanırsın kimse ilişkiye girmiyor.
Mtubaaa Rwerdst 😂😂😂aslında kanamam olur diye korktum o yüzden baktirmadim bişey olur korkusuyla girmedim
Tup-brey81 Mtubaaa benim 3580 di beta değerim bende ultrasonla baktırdım gözükmedi alttan bende istememiştim ancak sonra gittiğimde 7330 olmustu gene ultrasonla göremediler son çare alttan baktı suan bir sıkıntı yaşamadım cok sukur 🙏
Mtubaaa irem10 acaba benimki geç döllenme mi oldu o yüzden mi görmedi bakan doktor bile akıllı birine benzemiyordu acaba nerde gibisinden konuşuyor surda bişey var a yok yanlış gördüm gibi gibi konuşma geçti iyi bakmadimi anlamadım ki 2598.0 di sonucum bilemedim çok tedirginim ama aklıma kötü şeyler geliyor
Rwerdst Mtubaaa kız hiç ilişkiye de mi girmiyorsun kocanla 😂😂 kanama niye yapsın 😅😅😅 keşke gireydin de aklın kalmasaydı ☺️☺️
mombarbie_ Mtubaaa değeriniz çok düşük gec döllenme gibi kendinizi strese sokmayin keseyi 5000 lerdeyken gorebilirsiniz benim beta 28.000 lerdeyken hem kese hem bebek gorunuyordu sadece kalp atışı için çok erken dediler 5+6ydi çarşamba kalp atisinida duyacağız
irem10 Mtubaaa valla betan gayet iyi bence başka doktora git ufacık minicik oluyor zaten , benim doktorum he burda demişti minnack bir kese 5 mm di
Mtubaaa Rwerdst ilk 3 ay girmicez dedi korkuyor eşim kanama olur diye 😂🤣 ilk gebeligimde hiç girmedik ilişkiye 😂😂 çok sabırsızlanıyorum aslında hastaneye gitmek için
Dekrsz Rwerdst ilk 3 ay zaten ilişki çoğu doktor önermiyor. Bizde girmedik doğuma kadarda girmeyeceğiz :)
Mtubaaa Rwerdst devlete gidiyorum malesef bakan kişinin gözünde gözlük vardı tam baktığını sanmıyorum 2 dklik muayene karnıma çok bastırdı hatta karnımı bile agritti rahim duvarı kalın fln konuşuyordu öyle bende anlayamadım ya içimde kaldı bı an önce Çarşamba gelsede gitsem diyorum çok sabırsızlanıyorum 🙈😂
Mtubaaa Rwerdst öylemi 😂 en iyisi yarın giyeyim sağlık ocağına orada kan vereyim sonucu nasılsa ona göre gideyim gene hastaneye gidecem randevu duruyor zaten aldığım randevuda ki doktor çok iyi ilgiliymis dikkatli bakıyormuş belki görür bu
Rwerdst Mtubaaa rahim duvarının kalın olması güzel canım. Aletler çok eski onları da anlamak lazım 🙈☺️
Kubokub Mtubaaa evet ne yazikki bazı doktorlar pek bakmıyorlar gibi geliyor. Ya da alet çok eski tam göstermiyor
Mtubaaa Rwerdst geçen salı günü vermiştim acaba Çarşamba günu randevu görebiliriz inşallah bebeği ya içimde sıkıntı kaldı kalp atışını da duyarız insallh
Mtubaaa Rwerdst hım doğru aslında ama alet yeni gozukuyirdu şimdi ne yalan söyliuim 😂😂 ultrason fotosu vardı kağıt o kadar canlı ve güzeldi ki ilk gebelikte bana vermiştiler 1 kez tek oda bulanık eski kağıt gibi biseydi bu ozeldeki kağıtlara benziyordu 😂😂