Aaa122 imeaeb nub acısı neresi oluyır belli değil dediniz kafa yapısından mı kız bence diyorsunuz neye göre meraktan çatlıyorum kusura bakmayın
imeaeb zeynepsi Ayy o zaman doktor sonuçta net görmüştür bunlar sadece birer teori 🤗 rabbim gönlünüzce versin sağlıkla 🙏🏻
mavitrn zeynepsi kıyamam seni öyle iyi anlıyorum ki icinde kalmış gibi o duyguyu haftalarımızda aynı seninle peki özele mi gittin
zeynepsi mavitrn aynen canım özele gittim. Ya ben 2 çocuktan fazlasını gerçekten düşünmüyorum iki duyguyu da tatmak isterdim🥲
Aaa122 Meryem345 bende öyle hissediyorum annelerin içgüdüsü tutar mı bilmem de 13. Hafta ya girdiğim gün gittim kıza benziyor ama net değil dedi diğer kontrol de netleşir dedi