mombarbie_ Kızlar sancılardan uyuyamıyorum artık resmen baya kötü durumdayım ne tavsiye edersiniz kabızlık yok ama gaz sancısı beni bitirdi
HeycanliMommy Kaç haftalık hamilesiniz ben de böyleyim. Yani Karnımın üst kısmında ağrı var gaz diye düşünüyorum