Nrmrv Kızlar 17. Haftadayım 2 gündür karnımda hafif iğne batma hissi oluyor özellikle yemek yedikten sonra bu tehlikeli bir durummu yoksa bebek hareket mi ediyor yardımcı olur musunuz
Ask-bebegim Nrmrv 20.haftaya girdim benimde 2 gündür sol kasığımda batma gibi iğne batması oluyor normal midir bilmiyorum eşim masaj yapıyor hafif hafif hareket hiç hissetmedim acaba hareketleri mi bilemiyorum
Nrmrv Ask-bebegim benim masaj yapacak kadar olmuyor çok hafif iğne batıp çıkıyor gibi saniye sürüyor hareket mi bilmiyorum . Senin kasıklardan geliyorsa rahim büyümesinden olabilir