_Anonimdenim Dadymom1 yanlışlıkla hayıra bastım 🤭😂 kullanıyorum canım 4. Haftadan beri suan 7 haftalığım REGENESİS MAX kullanıyorum ılk gebelıkte de kullanmıştım muazzam bısey fıyatı 230 TL falan
Miracleee Dadymom1 benimde iyi bir folik asit ihtiyacım var ama ne kullansam bilmiyorum. Şimdilik elimde folidoce var. Ama daha içeriği zengin birsey istiyorum.
Lumlum Dadymom1 hamilelikten 3 ay önce başladım diofol sonra folidoce kullandım doktora gittiğimde doktor folikasitli multivitamin verdi (rossylia) şu an hem rossi hem de probiyotikli folikasit olan vanilac kullanıyorum.
defneveannesii_ Dadymom1 Hamileliğimi 6.haftamda öğrendim o haftadan itibaren başladım. Şu an 31+3 olduk hala devam. Sadece folik asit değil multivitamin olarak geçiyor, vifolic ismi😌
Esrey Miracleee folidays e bakabilirsiniz ama folik asitte ne olursa olsun doğal folat olan metilfolat formunu kullanın
Miracleee Esrey folidays daha önce kullanmıştım. O dediğinize de nasıl dikkat edicem bilmiyorum. Doktoruma da Bi sorucam zaten.
Esrey Miracleee doktor yazarsa metilfolat formu olsun deyin eğer öyle yazmamış olursa eczacıya sorun başka versin yada folidays yazdırın direk