Aleynacamoglu mavitrn Ben yaptırmışdım canım bi sakıncası da olmamışdı doğuma yakın tekarar yaptırmayı düşünüyorum🥰
Gizemb41 mavitrn merhaba ben 2 kez yaptırdım hiçbir sakıncası yok doktorumda yaptırabilirsin demişti. Düştüler şimdi doğum günüme doğru yine yaptıracağım. 22+4 hamileyim
nerminnn_ mavitrn bende doğum için istiyordum fotoğraf çekiminde güzel olsun diye ama izin vermedi doktorum takma kirpik takıcam artık
Anneseker Bu konuda bilgim yok ama size tavsiyem hamilelikte işlem yaptırmayın kendinize bir çok güzellik merkezide hamilelere işlem yapmıyoruz diyor tabi ipek kirpik içinde mi bilmiyorum 🌸
mavitrn Anneseker aslında saçımı boyatacaktım vazgeçtim boyatmıcam ama ipek kirpinin zararı olur mu bilmiyorum tatile gidicem