Ftm55 KaraVeAnnesi55 bende oraya gidiyorum Özge Hanıma siz hangi doktora gidiyorsunuz doğum paketi aldınız mı
Ogretmenms Ben bebeği ilk öğrendiğim zaman genel de samsunda ki özellerin doğum paketleri 10-15 bin civarıydı şimdi ne kadar artmış şaşırdım 🤷♀️ Allahtan almıştım o zamanlar şimdi olsa alamam sanırım 🙄