MinikMucizemm23 Ya sabah uyandım aniden kalktığım içindir diye düşündüm karnım ağrıdı sonra geri uzandım koltuğa geçti hemen uzun sürmedi sonra lavaboya gittim idrarimdan sonra 1 damla sadece koyu renkli değil ama kan damlamis görünce şaşırdım peceteyle sildim daha açık renkte çok az geldi sonra geçti gelmedi böyle bı durum yaşayan var mı ve neden olabilir merak ettim kötü bişey değildir umarım ya 🥺
tazeanne___ MinikMucizemm23 canım kaç haftalık hamilesin ? doktoruna git hiç ihmal etme en azından senin içinde rahat eder
Maviev35 MinikMucizemm23 ilk haftalarda şimdiye nazaran daha fazlaydı… ilk geldiği gün doktora gittim alttan muayene ile baktı ve bebekte sorun yok yara olabilir demişti. Siz de bir gidin bence
anneoluyoruuumm16 MinikMucizemm23 kaç haftaliksin canım. Benimde 16. Haftada kanama başladı. 17+5 im ara ara hala geliyor. Doktorlar rahimden gelmiyor dediler düşük riski yok dediler. Bebek iyiymiş gayet. Ama nedeni bulunamadı
tazeanne___ MinikMucizemm23 canım Allah korusun kötü birşey getiripte panik olma ama bende de aynı şekilde az bişey gelmişti 12.haftamda gittim plesentan aşağıya yerleşmiş dedi. İlişkiden kaynaklıda olabilir yarada olabilir hiç birşey de olmaya bilir ama gitmende fayda var bence çünkü gebelikte kan gelmesi biraz korkutucu oluyor
MinikMucizemm23 Maviev35 ya aslında 19 temmuza randevum vardı ama bir de dün gece ilişkide bulunmuştuk beni zorlayan bı durum olmadı zaten sık sık da yapmam korktuğum için ondan kaynaklı bişey olabilir mi 😟
Glsnomr 13 haftalık Ken bende de minamal bir damlama şeklinde olmuştu doktora gitmeniz de fayda var plesanta aşağı yerlesmisti yukarı çıkma aşamasında bir kanama olduğu söylendi icinlm rahatlamıştı ve progestan ilaç kullanıyor olmama rağmen ayrıca progestan ampul de vermişti kanama kesilsin diye normalde vajinal bir kanama dışarıda olmasa bile kese etrafında bir kanama alanı olusabilir bu yüzden gidip kontrol ettirin Allah’ın izniyle bişey olmaz inşallah
Glsnomr MinikMucizemm23 hayır korkma sakın strese de girme .olabilir böyle durumlar olmasa daha iyi ama herşeyi kötüye yorma sadece tedbir amaçlı git için rahat etsin panikleme stres daha kötü etkiler bişey yoktur Allah’ın izniyle geçer gider sen sadece git bebeğini gör gel kafan da kurmayı bırakırsın ♥️
MinikMucizemm23 Maviev35 çok acil bişey olsa ALLAH göstermesin düşük falan daha çok gelmez miydi kan böyle pembemsi ve çok azdı
Glsnomr MinikMucizemm23 evet kanama lekelenme veya parça düşürme yada pihtili şekilde miktarları çok önemli ama gebelikte her türlü açık renkli lekelenmeleri dikkate almamız gerekiyor nede olsa az damlama şeklinde olsasa altında yatan sebebi öğrenmek gerekli diye düşünüyorum tabiki stres yapmanız bunu daha çok tetikler plesanta ilk gebeliklerde rahim ağzına yerlesirmis 6.aya kadar yukarı çıkarmış bu aşamalarda küçük lekelenme tarzı durumlar görülebilirmis ama kişiden kişiye de değişir.demem o ki Rabbim verdiği bir cana nefes verip yaşatmak isterse en güzel ve en hayırlısını o bilir kalbini ferah tut bişey yoktur Allah’ın izniyle
MinikMucizemm23 tazeanne___ şuan hastanedeyiz eşim hemen işten izin aldı geldi kan verdim alttan muayene ettiler sonuç bekliyoruz canım İNŞALLAH güzel sonuçlar çıkar 🤲🏻
MinikMucizemm23 Glsnomr teşekkür ederim hastanedeyiz şuan sonuçları bekliyorum canım İNŞALLAH iyi çıkar 🤲🏻❤️
MinikMucizemm23 anneoluyoruuumm16 İNŞALLAH kötü bişey değildir sizinkide sağlıkla gelsin evlatlarımız ultrasona göre 10+1 kan sonucunu bekliyorum şuanda
tazeanne___ MinikMucizemm23 inşallah inşallah dualarım seninle güzel haberlerle gel,güzel düşün güzel şeyler olsun 🙏🏻🙏🏻 içini de ferah tut Allah’ın izniyle hiçbir şey olmayacak,Rabbim evlatlarımızı sağlıkla,hayırlarla kucağımıza almamızı nasip etsin ♥️
anneoluyoruuumm16 MinikMucizemm23 amin canım. Çok şükür benim kan temiz çıktı da idrar enfeksiyonlu cikti o yüzden de olwbilir diyorlar