Oznuracr onceki hamileligimde aynisini yasadim,rahim ağzı yetmezliği denildi,,simdi yine 7 haftakik hamileyim,ve 2 haftadir kanamam baya var,pihti seklinde,,dun yine gittim doktora, progestan verdi,,rahim agzi icin sian birşey diyemem dedi,ama baska korkulacak bir durum yok,yerlesme kanamasi dedi