Benimde geçmeyen sol kalça üstü ağrıö var 32 haftalığım bi haftadır bu şekilde yürüyemiom topal oldum bildiğiniz, ortopediye gittim çnkü lendi doktorum kan idrar nat herşeye baktı birşeyin yok dedi ortopedi fizik tedaviye yönlendirdi gittim belimin kitlendiğini genelikten dolayı ilaç bs kullanamayacağımı söyledi zaten parolda işe yaramıyor bende bi haftaşık fizik tedavisine başlattı hafif herketlerle düseleceğini söyledi