Yigit_Yagiz_Moms Yektek22 ben duydum ama duymayanlar da var. Hatta 6+2 de gitmiştim kalp atışı yoktu diye nerdeyse beni kürtaja alacaktı düşün yani acelesi neyse. Bir de devlet hastanesi. Şuurlu doktorlar 10. Haftaya kadar bekliyor endişe etmeyin