Yorgn Kızlar buble mum sipariş verdim kokusuz geldi .isim yazılı ahşap pleksi istedim o kadr kötü ki isim melis ama sanki basında w var gibi o kadr saçma ki 1 aydan az kaldı Ne ara düzelecek bunlar zaten çok moralim bozuldu hiç istediğim gibi gitmiyor
KucukPrenss Yorgn Hediyelikleri gerek yoktu bence. Gelen size getirsin,siz niye dağıtıyorsunuz? Ben bunları çok saçma buluyorum kusura bakmayın. Paranızı böyle seylere harcamaya gerek yok, bebek doğduktan sonra çok fazla ihtiyaç olacak.
gudmorningbeya Yorgn insan bazen teselli bulmak için buraya yazıyor ama daha çok pişman oluyor :) siz dinlemeyin kimseyi değiştirme şansları varsa hemen bugün geri yollayın düzeltsinler doğuma yetişmese de dert değil eve gelenlere verirsiniz sonuçta 1 yaşına geliyor bebek hala görmeye geliyorlar 😅
Yorgn KucukPrenss olabilir sizin görüşünüz tabi. Benseviyrm bebeğinden hatıra bırakmayı ve kullanışlı olacak şeyi.gelen zaten hediye getirirse getirir bu çok başka bir şey bence
runkli0606 KucukPrenss kesinlikle katılıyorum mevlüt hediyeliği olsa anlarım ama doğum için yapılanlar banada çok saçma geliyor ama tercih meselesi
Yorgn Yorgn 2.bebeğim bu ilkinde el emeği yaptım bu sefer hazır olsun kullanılacak bir şey olsun dedim ama olmadı…
Yorgn gudmorningbeya gerçekten çok haklsiiniz .bakalim değişim istedim onaylanmazsa 3 gün içinde iade olacakmış vs vs .şimdi fiyatı da artmış ınsallah değişimi onaylarlar.
Evafor Bende hediyelik yaptırdım mesela mevlutte vereceğim şahsi değil ama kapı süsü hastanede ikramlık veya hediyelik bana akıllıca gelmiyor kendi fikrim orda ameliyat olmuş olacağım zaten çokça ziyaret edecek kimse de yok ve gelen olursa bebek görmeye gelsin hediye bana mantıklı gelmiyor ikramlik da öyle