Fik Orda doğum yapmadım ama orda doğdum büyüdüm hayatımda gördüğüm en eski en pis hastanelerden biri evlendikten sonra anneme kalmaya gittim rahatsızlanıp şansa yakın diye acile gitmiştim hiç bişeyden anlamıyordu ve odaları çok kötüydü Ümraniye kadın doğum hastanesi bir numara o konuda 👍😂😂