Başka doktora da gidin bence onlar da yatış derse yatın bunun şakası yok ikizler zaten riskli her an herşey olabilir riskiniz var demek ki benimkiler de mono mono doktorum hiç 32 de kesin alırız demedi 32 ilk hedefti sonra 34 dü 34+5 de doğum yaptım sizi takip ediyorum size en baştan beri 32 demişler belki de bildikleri vardır