Nur-0101 Yok kuzum aksine kan akışı için hareketi öneriyor doktorum tabi düşük tehlikesi yoksa.Hatta ben sordum mesela kaç km ya da ne kadar yürüsem olur diye bunu sen belirleyeceksin dedin.Yorulduğun zaman dinlen dedi.Ben mesela çok yorulduğumda ağrım oluyor hemen bırakıyorum işi gücü.Kasığıma 3 kere kramp girdi hatta 3. Sü dün akşam oldu kanama vs yok şükürler olsun ama çok eğil kalk yaptığımda ya da yorulduğumda oluyor.Pazartesi nasip olursa detaylı ya gireceğim doktora soracağım bunu kuzum.Sen Günlük rutine dön ama çok ayakta kalma çok yorulma ağır zaten kaldırma bu süreçte dinle psikolojik olarak da iyi gelir sana