Dün yaptırdım aç karnına önce kan veriliyor sonra bir icecek var içilip içtikten 1 saat sonra tekrar kan veriliyor ondan sonra 1 saat sonra tekrar aç karnına tam 3 kez bakılıyor benimde düşük çıktı biraz şeker testim ama doktor suyla beraber çikolata tarzı atıştırmalıklar yememi söyledi. Ama yüksek olunca nolur bilmiyorum sadece icecek yan etki yapabilir bulantı baş dönmesi gibi bukadar.