Tugba41 Kizlar diş röntgeni çektirdim haziranın 16sinda temmuzun 1inde gebe olduğumu öğrendim beklemediğim bir şekilde radyasyonlu alan ya aklıma takıldı bebek etkilenmismisdir diye başına gelen varmi
Beyhantugrul Tugba41 ben hamile olduğumda çektirmiştim ama doktorum normal röntgenin 40 da 1 i kadar bunun radyasyonu bebeğe zarar vermez demişti rahat olsun içiniz
Tugba41 Beyhantugrul Ay öyleyse sevindim çok teşekkür ederim düşünmekten uykum kaçtı resmen dün aklıma geldi bir anda bir baktım hamileyken cekilmisim
Cucu_01 Beyhantugrul ben bugün yine gittim 6 aylık olmamam rağmen kesinlikle çekmeyiZ dedilrr daha önce gittiğin yerden getirebilirsen getir dediler bakalım😔