ilkayksck 1 aylık bebeğim var yazayım.
Odasına büyüyebilen altta yanda çekmeceleri olan yataktan aldı annem.8-9 yaşa kadar kullanılıyor korumalıkları çıkınca.
Babynest yerine reflü yatağı aldım e bebekten. İlk eve gelince 10 gün kadar salonda koltukta (2metre açılıyor) benle birlikte yattı o yatağın üstünde.
O sırada netten de ”bebekonfor” sitesinden kayınvalidem sepet beşik siparişi verdi.470 tl fiyatı benim aldığım modelin. Ptt ile geldi, eşimle kayınpederim kurdular hemen.
Bebeğimin kolik olduğunu yeni öğrendik.Beşik olayı acayip rahatlattı beni.Bebek kucağa mı alışır sallanmaya mı pışpışlanmaya mı valla kendisi karar veriyor. Bizim hafif tempoda sallanmayı seviyor.Ağlarken katılıp morarmasından iyidir.
Beşiğin boyu 1 metre.Zaten gaz sancısı ortalama 3-4 ayda iyice düzeliyor. 6-7 ay kullansam maximum yeterlidir sepet beşik.
Yatak odasında yatamıyorum,çünkü orası daha soğuk ve eşim horluyor işe gidiyor ve bizim gece kaç kere ışık açıp kapattığımız beyaz gürültü seslerimiz filan belli değil ☺️
Evinde nerde vakit geçireceğin, boş alanın vs bunlara göre uygun bir şey alırsın.Benim ev zaten küçük, salonda park yataklık yerim yok mesela.