Rahsandikmen Hanımlar 6 +3 haftlık gebeyı. Vajınal ultrasondan bakıldı ama bebeği göremedı bı hafta sonra tekrar gel dedı sizce normlmi bu alltan bakıldıgında bebek görünmesi gerekmezmı
Papatyahanimm Rahsandikmen gec dollenme de olabilir bir hafta sonra tekrar gitt. Sakın telas yapma karnindakini dusun
Ozken1 Rahsandikmen benim 6+4 gittiğimde kese vardı bebek daha oluşmamıştı iki hafta sonra gittiğimde kalp atışı ve bebeği gördüm
Sevcan-1 4 haftada üstten baktı ve gördü ama bazı cihazlar da görünmüyor cihaz eski ise 7 haftada da kalp atışını duyduk