Merhaba kızlar hamileligim kötü geçsede doğumum güzel geçti çok şükür 4 lü tarama testi yaptırdığımda bebeğimin çok yüksek riskli down sendromlu olduğunu söylediler tabiki rabbimden gelen herseyin başımızın gözümüzün üstünde yeri var ama yinede insan üzülüyor bu arada bebeğim gayet sağlıklı çok şükür bayramın 2. Günü öğlen nişanım geldi bi kaç kez midem bulandı ve kustum ishal de olmuştum hiç kimseye söylemedim evde sancılarımın başlamasını bekledim gece 2 de suyum gelmeye başladı sabah 7 ye kadar evde durdum ama 7 ye kadar asla şiddetli sancim yoktu adet olmuş gibi hafif sancılarım vardı eşimi uyandırdım hastaneye gidelim dedim ve gittiğimizde muayenede 7 cm acilmam olduğunu öğrendim ben şokk🤭doktor biraz daha yürüyüş yap koridorda sancin geldikçe yere çömel ve ıkınmaya başla dedi kızlar son saatte sancim can yakıcıydı ama asla bağırıp çağirmadim her gelen sancida doktorumu dinledim ve dilimden duayı düşürmedim ebe geldi ve çatala çıkmamı söyledi bebeğin kafası görünüyormus kızlar 10 dakika bile sürmedi sadece 3 kere ıkındım ve bebeğim doğdu dikişlerim biraz fazla ama bu da geçecek inşallah kızlar asla korkmayın ben yaptıysam herkes yapar 😁asla söylendiği gibi zor değildi tabiki herkesin acı eşiği bir değil ama dilinizden duayı düşürmeyin bol bol yürüyün suyunuzu için plates topu egzersizleri yapın en azından psikolojik olarak kendinizi hazırlayın hepinizin Allah yardımcısı olsun inşallah 🥰