ilkaygulr 2oglusssannesii bence çok az ben 4 gün önce verdim kan 985 çıktı dün verdim bugün öğrendim 2584 çıktı
2oglusssannesii Minikmucizelere banada brz az geldi sanki ya 9 gün geçti daha fazla olması gerekiyordu sanki
Minikmucizelere 2oglusssannesii yani ilk gunu 350 saysak 2 gun arayla 700 1400 2800 olmasi lazimdi 6. Gunde bile Ama ayni yerde mi verdiniz kani farkli yerde mi
Minikmucizelere 2oglusssannesii farkli yerlerde verincede farklilik gosteriyo diyolar en iyisi kadin doguma gidip keseyi gormeye gitmek inşallah her sey yolundadir🙂
Mmgndz Artışın en doğru ölçümü 2 gün arayla verilen kanla belli oluyor. 9 gün çok uzun bi süreç. Doğrudan kadın doğuma da gidebilirsiniz ama bence 2 gün sonra tekrar kan verip ona göre değerlendirin
2oglusssannesii ilkaygulr 4 ay önce kürtaj sonrası dis gebelik ameliyati oldum yine aynısı olcak diye çok korkuyorum 😞
2oglusssannesii ilkaygulr 3 gün önce sağlıkocağında kalp atışını duydum çok sevindim o gün acaba bı sorun mu oldu yarn randevum var zaten ama kafamda kırk türlü şey dönüyor
Minikmucizelere kaderimsibirii gec dollenme olmustur belkide iki gun sonra tekrar verip iki kati olmus mu bakmalisiniz
Minikmucizelere 2oglusssannesii oh iyi bari bu kadar erken kalp Atisini duymak ne güzel Hastaneye muayeneye ne zaman gitceksiniz
2oglusssannesii Minikmucizelere yarın gidicem randevu aldm da kalp atışına bakarken hemşire de şaşırdı haftasından çok önde bı bebek bu muhtemelen dedi ve karnini çok dslgalandiriyo dedi o ne demek onu anlamadm