Doktora görünün burdan bilinmez.
Malesef benim bundan 3 hafta önce üst bacak tam iç kısımda sislik olustu agrili ertesi gun buyudu hafif ilk 1.5 cm di bir jaftada 10 cm e ulasti iltahapli apseydi. Spinal anestezi ile bel alti uyusturulup ameliyat olmak zorunda kaldım oturup kalkamiyordum o kadar sizliyordu simdi cok sukur rahatladim pansumana gidiyorum her gün. Ihmal etmeyin gosterin hemen