Sevaldemir benim de kızım 6.5 yaşındaydı öğrendiğimde 4 aylıkken söyledim ama iyice tembihledim kimseye söyleme aramızda sır diye 😂35+4 olduk hala kimseye söylemiyor sanki anlaşılmıyormuş gibi 😂😂gerçi karnım çok çıkmadı 😂arada vajinada baskı his edip doğuruyorum galiba diyorum anne saçmala bu kadar karınla doğurulur mu hiç diyor 😂🙈