Duygumommy Merhabalar herkese, 6 hafta 3 günlük gebeyim aile hekimim d vitaminine başlayalım dedi ancak kadın doğum dr ise herhangi bir vitamine başlatmadı. Sizlerde durum nedir kaçıncı haftada vitamin takviyesine başlandı?
Kayaozge Duygumommy Aile hekimleri her şeye çok erken başlatıyorlar bana da öyle dediler ama kendi doktorum alma sakın ekstra mide bulantısı yapar dedi. Altıncı haftama falan geldiğim de başlatmıştı beni doktorum doğuma kadar devam ettirdi
Hnd3535 Duygumommy genelde ilk haftalarda yani 12.haftaya gelene kadar sadece folik asit kullanmayı öneriyorlar herhangi bir markayı alabilirsiniz folik asit olsun yeter. Omega karısımlı olanlar mide bulantısı yapıyor. 12.haftadan sonra vitaminlere başlıyorlar
Duygumommy Kayaozge dün aile hekimim bana demir ve d vitamini verdi kuşlanmaya başladım 6. Hafta 3. Günümdeyim hepimiz yavrularımızı sağlıkla ve kolaylıkla kucağımıza alalım inşallah