E26 bende öğrendiğim günlerde üzülmüştüm sonra dedimki ikili tarama testlerini istemedim herseyine razıyım diye, birde çok moral bozan testler olduğu için istememiştim deyip aklıma bu düşüncelerim gelince üzülmeyi unuttum ama ben ilaç kullanıyorum keşke dememek için … Ve ne güzel birşey açıkladınız bebeğiniz çok şükür sağlıklı, inşaallah bizlerinde sağlıklı olur bütün annelerin tek derdi bu… İnşaallah bu hafta yada diğer hafta bende bebeğime kavuşucam son 20 günüm kaldı güzel dualarınız için tesekkür ederim, inşaallah sizinde bebeğinizle sağlıklı günler dilerim ve çok tesekkür ederim 🙏🙏