Yamyur Samo001 kullanmadım ama araştırmalarıma göre aptamil çok gaz yapıyor diyor herkes hip daha çok öneriliyor
Kayaozge Samo001 Canım ben aptamil kullanıyorum herkes gaz yapıyor diyor ama çok şükür ki bizde gaz yapmadı hem de bebeğim çok güzel doyuyor bi arkadaşım var o hip kullanıyordu ama bebeği doymuyordu onu bırakıp aptamile başladı oda çok memnun kaldı
prensesinannesi94 Samo001 hipp combiotic öneriyorum 3 buçuk aydır kullanıyorum fazla gaz problemi yaşamadık kızımla