0-3 ay üç dört takım yeterli. Bir de kilosu falan olursa hiç giyemez. 3-6 ayı daha çok alabilirsin. Ben de kasımda doğuracağım. Atletin üzerine tekrar uzun kollu giydirip bebişi pişirmek istemediğim için direkt uzun kollu zıbınlar aldım. Yaşayıp göreceğiz. Etraftan o kadar çok geldi ki kıyafet. Bir kere anca giydirebilmişler çok çabuk büyüyor dediler. Bakalım yaşayıp göreceğiz. Ay çok heyecanlı 😋😋🧡🥹