Ilk-annelik 24+3 günlük hamileyim böyle gobegımın alt kesit cızgısınde ağrılarım oluyor ara ara sizce normal mi yaşayan var mi doktora gitmeme daha 2hafta falan var sizce neden
Drftm Ilk-annelik ağrılar uzun sürmüyorsa ve beraberinde kanama su gelme eşlik etmiyorsa çok normal çatı kemikleri doğuma hazırlanıyor ☺️❤️ ve oradaki bağlar gerildiği için bütün hamilelerde batma çekilme ani kasılma gibi ağrılar olabilir
aaallegraa Ilk-annelik bende de oluyor bi anlık panik oluyorum ama sonra normal olduğu aklıma geliyor ☺️🙏🏻
Ilk-annelik aaallegraa normal yani demi sizce de dıyorum acaba büyüyor ağırlaşıyor o da baskı mi yapıyor falan 🙈😊