Papatyahanimm Gobegim daha cikmadi . Ama boyle hapsirinca karnim cok aciyor . yuzustu yatinca da cok aciyor. Karnima dokunsam da aciyor ..sizin de bu sekilde mi ? 10+3 um daha
minikinsantanesi Bende 10+3üm hapşırınca kasıkta batma yaşıyorum veya öksürünce biraz ağrı oluyo yüz üstü yatmıyorum ki yatılmamalı sizde dikkat edin buna en doğru yatış sol yanmış bende yeni öğrendim
Papatyahanimm minikinsantanesi benim de kasıkta agrım oluyor oksurunce. Yatis pozisyonuna daha da dikkat edecegim :)