Merhaba ilk gebeliğimde ikili testte ense kalınlığından down dediler çünkü 4.7 ydi emin olmak için sıvı aldırdım doğru çıktı ve organlarında da sıkıntılar varmış kaybettim bebeğimi . 6 ay sonra hamile olduğumu öğrendim şuan 12. Haftadayım pzt yada Salı ikili teste gireceğim yine tekrarlar diye çok korkuyorum hamileliği öğrenmeden önce tıbbi genetiğe gittik o gebeliğimdeki kromozom analizine bakarak bana genetik olmadığını döllenme sırasında oluşan problemlerden olduğunu söyledi ama hamile kalırsam tekrar sıvı aldırmamı tavsiye etti biraz uzun oldu ama böyle şeyler yaşayanlar var mı tekrarlar mı down sendromu