Merhaba anneler 🥰
biz 37+4 üz sıcaklardan bunalmış bi şekilde artık doğurayım moduna girmiş bulunmaktayım 😁 4 gün sonra çatı muayenesi var ama merak ediyorum kız bebekler 9 ay dedin mi doğar diyorlar sizin bebisleriniz kaç hafta ve günlükken doğdu 🤔🤔