Mercanus 3. Gebelik hiç yaptırmadım aşı karşıtlığı falan değil ilk gebeliğim zaten 24te sonlandı 2.ci de doktorum yaptırma sen gerek yok sana dedi açıklama yapmadı (riskliydim) 3. Gebelik yine riskliydim yaptır yada yaptırma demedi 2 farklı doktora gidiyorum sonradan bazı serklajlı gebelerin doktorlarından serklajlı gebelerde risk oluşturabiliyormuş dikişten dolayı erken doğum riski tetikleyebilirmiş diye yaptırmadım bende buluttan nem kapan tipler gibi oldum ama napiyim zaten 24 haftayı görene kadar canım çıkıyor endişeden bi aşı altı üstü nolucak yaptırayım isterdim ama olmadı normal gebelerde yapılması uygunsa doktorunuz destekliyorsa yaptırın herkesin bünyesi gebeliği aynı değil sonuçta