Miracle25 Kızlar özellikle sabahları uyanınca el parmaklarımin eklemlerinde çok ağrı oluyor. Açıp kapatmakta bile zorlanıyorum aynı şekilde ayaklarımda da ağrı oluyor sebebi ne olabilir var mı başına gelen. 36.haftamdayım
Anneadayy Miracle25 ben yaklaşık olarak bir aydır bu haldeyim birde üstüne ellerim uyuşuyor bir şey tasiyamiyorum. Doktorum hamilelikte normal dedi, sanırım karpel tuner sendromu deniyomus bu duruma.
Miracle25 Anneadayy Benim uyuşma yok ama çok kötü eklem ağrısı çekiyorum. İnşallah geçicidir bi sıkıntı olmasına da