Kızarıklar geçiyorsa ürtiker olma riskiniz var bence :/ benim geçen yaz oldu. Gebe değildim. Bacaklarımda başladı. Kaşınıyor, kabarıyor, bir kaç saat içinde kayboluyordu. Ertesi gün başka yerim aynı şekilde. Temel bir nedeni yok. Her şey, aklınıza gelebilecek, gelmeyebilecek her şey etkiliyor olabilir eğer ürtikerse.